NDIS och Trionic Australia testutrustning
oktober 2024: Gratis provperioder i Byron Bay, Tweed Heads, Gold Coast, Brisbane & Sunshine Coast-områden
Ring David på 1300 70 60 60
E-posta [email protected]
Trionic Australia är en registrerad NDIS-leverantör. Mer information om NDIS finns på:
NDIS-hemsida - Förstå NDIS - Deltagarinformation
Trionic-utrustning är tillgänglig för test
Trionic-produkter kan testas i hela Australien av godkända hjälpmedelsrådgivare (AT-rådgivare) såsom arbetsterapeuter och sjukgymnaster. Provperioder är gratis och utan förpliktelser*.
* OBS! Gratis provperioder tillhandahålls efter eget gottfinnande av Trionic Australia. Vår produktspecialist kommer att arbeta med AT-rådgivare och mobilitetsrullatoranvändare för att gemensamt bedöma lämpligheten av Trionic-utrustning för att möta en individs mål och förmåga.
Platser
Victoria: Om du befinner dig inom 3-4 timmar från Melbourne, eller om vi för närvarande besöker din mellanstatliga plats, kan vi besöka dig med exempel på alla tillgängliga modeller i vår Trionic skåpbil.
Andra stater: Om vi för närvarande inte besöker ditt område, kan tester fortfarande ordnas om vi kan identifiera de 'bästa passar’ Trionic-modell som skickas till dig för din kundprövning.
5 enkla steg för att ordna en testversion
- AT-rådgivare, klient och Trionic arbetar för att identifiera den "bästa passformen" ' modell i termer av:
- Användarens mål, förmåga, höjd, byggnad, särskilda behov och
- Trionic modellval, storlek, färg, funktionalitet och tillbehör. - AT Rådgivare ringer David på Trionic för att diskutera & bekräfta om en 'bästa passform'-modell kan identifieras för att matcha användarens mål och förmåga
- AT Advisor-kontroller och ger råd om:
- Kunden har finansiering tillgänglig nu eller snart, och
- Testversionen kan genomföras inom 2 veckor efter leverans - AT Advisor diskuterar och bekräftar < b>'bäst fit' modell att skicka, kort telefonsamtal med Trionic. Ring David på 1300 50 30 30
- AT Advisor godkänner leverans till sig själva och uppger leveransnamn, fysisk leveransadress, e-postadress och telefonnummer för leverans mottagare (AT Advisor eller kontor).
- AT Advisor tillhandahåller namn, adress och NDIS-nummer (eller annan referens) till användare/klient för leverans, offert och skatt faktura syften. (Kund-/användarinformation används endast i vårt system för att skicka en Trionic-modell och skicka en offert eller skattefaktura)
Provavtal
Trionic-utrustningen levereras för prov med följande avtal:
- Utrustningen skickas direkt till AT-rådgivaren eftersom NDIS och vissa andra finansieringsorgan inte tillåter leverans av hjälpmedel till sina kunder före finansieringsgodkännande. Leveransen tar vanligtvis 5 till 7 dagar.
- Det finns ingen skyldighet för AT-rådgivaren eller deras kund att köpa. Alla fraktkostnader kommer att betalas av Trionic Australia, om inte annat avtalats. Retur av utrustning bokas och betalas av Trionic Australia
- Client NDIS eller annan finansiering är tillgänglig nu eller snart, med förbehåll för prov.
- rättegång kan genomföras utanför olika terräng och ytor, t.ex. strand, park, trädgård, gård, vägar, grus, smutsgräs.
- Utrustningen får inte vara kvar hos kunden innan till finansieringsgodkännande och avtal om köp.
- AT-rådgivaren kommer